[ad_1]

حساسیت فرهنگی تعریف شده است به عنوان دانستن این تفاوت که میان فرهنگ ها. همچنین آگاه بودن این تفاوت یک اثر در یادگیری و رفتار. نمونه هایی از حساسیت فرهنگی در حال حضور در رویدادهای فرهنگی و یا مراکز مذهبی; تغییر یک فرد محیط زیست و یا بحث در مورد تجربیات زندگی مربوط به یک فرد و فرهنگ است. برچسب شده است که در توصیف کسی که در یک کلمه یا عبارت اعم از مثبت یا منفی است. نمونه هایی از برچسب زدن در حال تماس با یک فرد یک نام است که می تواند آسیب خود تصویر; طبقه بندی یک فرد در یک گروه بدون رضایت آنها و یا غیر مستقیم برچسب زدن (با استفاده نادرست اصطلاح برای توصیف یک فرد).

عناصر فرهنگی حساسیت و شوی بسیار مهم برای کارکنان, پزشکان, بهداشت حرفه ای و اعضای خانواده به آگاهی از. شناخت اهمیت خود فرد و فرهنگ مهم است. فرهنگ شکل شخصیت خود را و بخشی از محیط زیست; فرهنگ و حتی ممکن است تاثیر رفتارهای به چالش کشیدن. به رسمیت شناختن است که تنوع تاثیر می گذارد ارتباط و مشارکت نیز مهم است. برای مثال شاید فردی استفاده نمی شود که در اطراف نژادهای مختلف یا تجربه فرهنگ های مختلف است. این امر به ویژه با توجه امریکا به طور فزاینده ای متنوع بیمار جمعیت و نابرابری در وضعیت سلامت مردم از های مختلف نژادی, قومی, اجتماعی, مذهبی و پیشینه فرهنگی. به ارزش تنوع یک فرد باید احترام به تفاوت ها دیده می شود در افراد دیگر از جمله آداب و رسوم و افکار و رفتارهای سبک های ارتباطی, ارزش, سنت ها و موسسات. مانع زبان است که یکی از اجزای اصلی است که می تواند باعث فرهنگی کوردلی و برچسب زدن. برای مثال یک فرد ممکن است در برقراری ارتباط در زبان انگلیسی, اما ترجیح می دهم به صحبت به زبان اسپانیایی و یا بالعکس.

فعال و درمان آن نیز مشارکت فعال زمانی اتفاق می افتد که افراد درگیر در فعالیت های مثبت. مشارکت را افزایش می دهد زمانی که هر دو کارکنان و فردی در حال پذیرش هنجارهای فرهنگی. برعکس این فرض که یک فرهنگ مشترک به اشتراک گذاشته شده است همه اعضای یک نژادی و زبانی و یا مذهبی و نادرست است. گروه بزرگتر ممکن است به اشتراک گذاری مشترک تاریخی و جغرافیایی تجارب اما افراد درون گروه ممکن است چیزی فراتر از آن. راه یک هیات دسته یک فرد رفتار در یک محیط جدید حیاتی در ساختمان فرهنگی حساسیت. برای مثال فرد شاید از یکی دیگر از قصبه دولت و یا حتی کشور است. سازگاری با محیط زیست خود را تنها کمک به آنها احساس راحت تر است. آموزش و پرورش کلیدی ترین و مهم ترین عنصر است. نه هر کس متولد یا بزرگ شده در همان محل پس از آن مهم است که کارکنان باید تمایل به یادگیری در مورد سنت و یا ویژگی های فرهنگ برای ارتباط بهتر به خود افراد است. چیزهای ساده مانند یادگیری چند کلمه به زبان اسپانیایی برای برقراری ارتباط بهتر با خود هیسپانیک فرد می تواند یک راه طولانی بروید.

یکی از بزرگترین موانع در اجرای فرد-محور برنامه ریزی زمانی اتفاق می افتد که کارکنان درک نمی کنم فردی خود را. آیا از نژاد های مختلف, دین و یا پس زمینه, افراد معلول سزاوار همان حقوق و فرصت های ما دارای. برچسب زدن نیز می تواند حساس و آسیب در روابط با افراد است. علاوه بر این ضروری است که ما به عنوان کارکنان آموزش دیگر در پذیرش فرهنگ ها. فرد محور برنامه ریزی رخ می دهد خاص به هر فرد اهداف یا هدف. درگیر شدن در فعالیت های فرهنگی بیشتری ایجاد آگاهی در میان کارکنان و ارتباط با خود فرد است.

وجود دارد بسیاری از کارکنان پزشک و بهداشت حرفه ای و یا اعضای خانواده می تواند ارتباط برقرار کردن با یک فرد فرهنگی حساس راه. یک فرهنگی حساس مدیر یا پزشک باید مشاهده همه بیماران به عنوان افراد منحصر به فرد و متوجه می شود که تجربیات خود اعتقادات و ارزشها و زبان خود را تحت تاثیر قرار درک بالینی ارائه خدمات پذیرش از تشخیص و انطباق. اگر فردی خود را از غرب هند هماهنگی ورود به جامعه سفر به محلی غرب رستوران هندی نمی خواهد کافی است. حفظ و ایجاد یک ارتباط با خانواده بسیار مهم است. صحبت با خانواده در مورد آنچه که فرد دوست دارد چه می کند و او را برای تفریح ؟ چگونه او/او شرکت در خانواده توابع ؟ اعضای حمایت دایره نیز باید خود را تشخیص ارزش های فرهنگی و تشابه رسم که در آن ممکن است; گوش دادن به افراد در مورد تجارب گذشته چگونه بود آن را در حال رشد در کشور دیگری ؟ آنچه آنها را از دست ندهید در مورد آن ؟ در ضمن حساس به این واقعیت است که مردم ممکن است برقراری ارتباط متفاوت در زبان صدا یا زبان بدن است. اجتناب از برچسب زدن و خودداری از گفتن “من نمی فهمم” آنها باید همچنین شناسایی هر گونه تعصبات و کلیشه است که جلوگیری از آنها را از برقراری ارتباط موثر با بیماران از فرهنگ های مختلف است. یکی از مهم ترین اشتباهات کارکنان باعث می شود که در مقایسه با یک فرد فرهنگ خود و یا به شخص دیگری. برای مثال فردی خود را می خواهم برای رفتن به رستوران اسپانیایی برای ناهار اما کارکنان می گوید آنها نمی مانند اسپانیایی مواد غذایی به دلیل آن بیش از حد چرب و سرخ شده و مرغ و نخود چشم سیاه و سفید بهتر است!” فکر می کنم از پیامدهای این بیانیه و چگونه فرد احساس خواهد شد چرا که شما در حال قضاوت در مورد او/او در اولویت است. علاوه بر این همیشه همدردی خود را با فرد است. چه می شود اگر شما در موقعیت خود را چگونه شما واکنش نشان می دهند ؟ چگونه خواهد بود شما همچنان به حفظ شیوه زندگی خود را? باز به همه چیز! زندگی پر است از تجارب و آگاهی اجتماعی ایجاد شخصیت برای کارکنان و افراد است. توسعه فرهنگی صالح نگرش یک فرایند است و نه یک فرآیند دشوار است. حساس به تفاوت های فرهنگی که با استفاده از ارتباطات غیرکلامی. برای مثال یک لمسی است که بسیاری از معانی فرهنگی. کارکنان پشتیبانی باید آگاه باشید که فضای شخصی دارای مرزهای مختلف در فرهنگ های مختلف

برچسب گذاری با عزت نیز بسیار مهم است و آن ایجاد اعتماد به نفس است. تنها راه برای پیشرفت از کلیشه یا کلاله اجتماعی هستند به ارتقاء توانایی های خود و نه محدود کردن مردم شما را با کار. برای مثال آخرین چیزی است که اکثر افراد در گروه ما خانه می خواهید به برچسب است “غیر فعال” و یا “عقب مانده”. چرا که نه آنها که فرصت و تاکید بر کرامت است. اجازه دادن به افراد برای صحبت کردن از خود را نیز کاهش شوی. انتخاب و استقلال بسیار مهم است. هرگز استفاده از کلمات یا عبارات به موجب ترحم. اکثر افراد با معلولیت نمی خواهیم شما را به احساس متاسفم برای آنها خواهد بود بلکه به شما کمک کند آنها را به یک زندگی عادی. که مهم ترین آنها.

بسیاری از باورها ، ارزش ها و نگرش بر اعمال یک فرد در نتیجه مردم باید بهبود آگاهی به منظور افزایش رفتارهای مثبت. فرهنگی اجتماعی و خانواده, عوامل تاثیر باورهای ما ارزش ها و نگرش. این همان عوامل به باورها و نگرش در مورد افراد معلول به خصوص کسانی که در این نمایشگاه به چالش کشیدن رفتار است. باورها و نگرش ها می تواند تغییر در نتیجه اعتقاد به سیستم های به احتمال زیاد به تاثیر اقدامات خود ما در برخورد با افراد معلول. هر فرد منحصر به فرد است و به او نیاز دارد و سبک یادگیری در نتیجه تشویق انتظارات مثبت اثر مثبت بر رفتار دیگران است. صرف نظر از نقص همه افراد می توانند یاد بگیرند و رشد کنند و ما باید یاد بگیرند که هر فرد برابر انسان ارزش و شایسته احترام. هر فرد سزاوار خدمات با کیفیت است و مستحق بهترین تلاش های ما.

[ad_2]

infoadminturk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *